Translate

środa, 15 czerwca 2011

Imagine

Bo w dzisiejszych czasach jedyny komplement, na który możesz liczyć to 'niezła z Ciebie dupa'. Słowa 'kocham Cię' zastępowane są przez 'chcę Cię przelecieć'. Pocałunek zastępuje klepnięcie w tyłek, a czułe objęcie obmacywankę w jednym z publicznych miejsc...




 bierzmowanie Karoliny.






 dziś.



Urodziny , zdjęć będzie więcej tyle, że czekam aż siostra raczy je zgrać !


 Zgadniecie co jest w pudełku ?


 http://vimeo.com/25047950   klip z pokazu :)

18 komentarzy:

  1. rany rany! ale masz dlugie wlosy!
    no i wszytskiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) wreszcie dodałaś coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. na pierwszych zdj piękna spódnica) masz zaje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. co jest w pudełku ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam serdecznie na mojego bloga, który ostatnio przebrnął przez małą przemianę. znajdziecie tam sporą dawkę outfitów, recenzji kosmetyków.

    www.oldcool-ada.blogspot.com
    pozdrawiam i całuję, Ada ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super się ubierasz ! maxxx ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz do mnie na maila :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne !
    A co bardziej ci się podoba , książki vs filmy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to bym chciala miec chociaz tej samej dlugosci co ty, nawet ciut krotsze. zazdroszcze kurde!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia i te z urodzin, tort wygląda smakowicie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęcam do udziału w KONKURSIE!
    Do wygrania piękna Biżuteria! ;)
    Szczegóły na moim blogu!
    Pozdrawiam ciepło. ;)*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, przeglądnęłam kilka stron z bloga, fajne jest to, że dodajesz różne zdjęcia, nie tylko te z sesji, które wiadomo jakiej są jakości :) jeszcze raz- świetny blog ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po co Ci aż dwa torty xd

    OdpowiedzUsuń
  14. o tortach nic nie wiedziałam :)
    biały zrobiła moja siostra, drugi koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po I zazdroszczę, że tańczysz hip-hop-to moje marzenie, po II świetna stylizacja z marynarką, po III dodaje do obs a po IV zapraszam tez do siebie :)

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice photos. Keep blogging!

    OdpowiedzUsuń